Saturday, April 23, 2011

Pesta Buku + Jatuh Hati

pergh....seronok gila hari ni..
first tadi pegi book fair..
second shopping for interview  Mara next week...pray for me & my friend to face it k..

ni ha...alkisah...
den pergi tadi gan geng budak ex school aden..
janji gan kawan nak jumpa seorang penulis..Syahrul Nizam Junaini..
dia janji kat aku dulu nak bagi 1 buku percuma..
penulis ni pon aku kenal die by Facebook..
sembang punya sembang...dia pon kate nak bagi satu buku kat aku
tapi ade syarat la...
kena jumpa die kat Book Fair ni..
so aku dengan tak tau malunye..pegi la jumpa die..
dahle die tak cam muka aku..
tanpa segan aku pon mintak la satu buku tu gan dia..
ni ha buku  dia


hahaha..buku motivasi sebearye...
den x kisah...memang suka pon bace buku macam ni
jangan sampai rambut macam Donald Trump sudah la..hahah


ha..tapi takkan la aku datang pesta buku tu nak buku free kan
alang-alang dah ade diskaun 15%..
baik beli je..
so aku pon beli la buku ni


ha...lepas ni..jaga-jaga la korang
aku dah boleh baca pergerakan + fikiran korang bila aku dah habis baca buku ni
haha

dan...erm ni paling best ni..
haha..ni yang aku maksudkan kat tajuk entry ni
'Jatuh Hati'=DD
haha..tadi mase jalan-jalan sorang kat pesta buku..
tetiba aku terserempak la pulak gan Juara Dwi Remaja 2010...Neelofa
pergh..sumpah den cakap..cun gila..


yang paling syok sekali...die senyum kat aku tu..
aduy...ni yang terbayang ni..
senyum die nampak lesung pipit lagi weyh..


hesh...rugi pulak tak bawak kamera tadi
kalo tak boleh snap 1 picture dan jadi profile picture kat facebook

then after je pergi book fair..
aku pon pergi la beli baju tuk interview nanti 
punyalah susah nak cari baju yang saiz lebih kurang aku ni
yang ade semua besar-besar
aduy..letih betul la..
k tu jer tuk post kali ni..

assalamualaikum





2 comments:

  1. first time ada dengar perkataan 'jatuh hati' dari kau..
    ooo..mcm ni rupanya taste kau..
    perghh!...

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kerana sudi mendapatkan buku tulisan saya. :)

    http://www.syahrulnizam.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...