Saturday, April 23, 2011

Jozan & Nabil pecah perut.Jambu mantap.Keapa Amir tak Keluar??..=DD (video)

arghh...kenapa Si Amir ni tak keluar..
sapa yang undi dia ni...!!!
aduy..dah la tak best...>>>I'm Sorry...hehe
kesian aku tengok Si Alex ni...dia pulak yang terkeluar...
ni aku bengang ni..




tapi sebab aku takde Astro Warna, aku tak dapat la tengok semalam
 (jom kempen supaya Astro siarkan Maharaja Lawak di Astro Prima di sini).
Nasib baik ada Youtube... boleh catch up semalam punya show.
 Kalau korang pun miss jugak, boleh tengok beberapa peserta pilihan termasuk la Si Amir


nah...tengo video ni

Nabil..pergh...memang lawak la...
tak rugi sapa undi dia ni

Jozan
ermmm..diorang ni kena bergantung satu sama lain...
kalau diorang sorang2...tak jadi lawak diorang

Jambu
muka je legend, tapi hati kiut..haha

Amir
I'm Sorry

Assalamualaikum.....

2 comments:

  1. Aku undi amir.. woitt amir tue bagus weh.. aku siap2 puji amir lagi dalam belog aku..amir is the best.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...