Wednesday, March 9, 2011

yeah...lulus test jpj!!!

alhamdulillah ....fuhh...berjaya jugak lepas test jpj ni...
this si my second time took jpj test....
cuak gile la tadi....lagi cuak dari first time jpj aritu...click sini nak baca kali pertama fail
biase la...dah trauma dengan bukit...aduih...naseb baik kereta tadi...ok la(padahal gear macam takde je)

ha...aku nak cite sikt ade satu scene ni....
time ni mase nak amek ujian 3 penjuru...
kiranya dah lepas bukit dan parking la...

macam mane 3 penjuru ni??
3 penjuru ni...erm macam korang bawak kereta then korang jumpa jalan mati...
so korang kena bawak kete tur pusing balik ke jalan asal....faham tak???
takpe-takpe....tengok bawah ni


ok...benda tu lebih kurang macam dalam gambar ni la...huhu(buruk gile)
okey...dah faham kan(susah betul kalau interaksi dengan blog ni)...
ni aku nak cite lak.....huhu
lepas jer habis parking tadi...aku terus la gi buat 3 penjuru...
then, bila 3 penjuru aku dah nak abis (kereta no.4 dekat gambar)
tetiba muncul lak satu kereta dari belah kanan aku...
bang...enjin aku mati....sebab tak angkat clutch...(terkejut)
dengan muka selamba jer aku start balik kereta dah habiskan 3 penjuru...
LOL...tetiba mase aku nak sign kat kertas borang jpj tu...


pegawai jpj tanya...
*kenapa enjin mati tadi!!awak tak tau ker tayar belakang kereta awak tak lepas lagi*
*awak ni FAIL *

~ala cik, kereta yang sebelah saya tu tetiba masuk, terkejut la saya~ (dengan muka merayu)
~cik kasi je la lulus~
~cik masa jalan raya dulu, saya dengan cik ok jer(siap tido lagi)~

bla bla bla(pujuk rayu pujuk rayu)
aku lulus...=D

then, lepas jer dah habis tu...
aku tanya orang yang bawak kereta dekat belakang aku tu 
means budak nombor lepas aku....
aku no 13, die no 14
aku tanya la dia nampak tak aku mati enjin tadi
dia kata nampak
then aku tanya balik...
tayar belakang aku lepas tak garisan tu

die kata lepas!!
@#$%^*
__________________________________________________________________________________

so nampak sangat la pegawai jpj tu saje nak psycho orang
die nak uji confident level korang



padahal...aku ok je bawak kereta tadi...
tayar semua lepas....
yang mati enjin tu pon selepas keluar garisan 3 penjuru...
huhu

ok tu jer tuk post kali ni...
assalamualaikum

9 comments:

  1. seronoknya dah lulus JPJ. saya ni dah berkurun lesen L. tak sampaisampai P tauutauu
    hee ~ :D

    ReplyDelete
  2. nzyrahun: baru qti ker..lambat yer
    izzati: tanye la cikgu sendiri, mana tau dia terlupa ke..

    ReplyDelete
  3. congrats der.. bestt ohh da lulus test tue.. 6t leyh r g jln2.. ;p

    ReplyDelete
  4. da lama dpt P, tp tak slalu pun driving --"

    ReplyDelete
  5. syazwan:try la bawak...nanti lupa kang...anyway..tq 4 cmmt

    ReplyDelete
  6. waahaha.. gilaa betul tester tersebut! orite, i'll take that in mind , thanks =D confidence ek?

    ReplyDelete
  7. ayoyo...aku pon failed kat 3 penjuru gak coz mati enjin wkt on the way nk keluar jugak....panas!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...