Wednesday, June 8, 2011

Cik Ti datang tanpa dijemput

alahai Cik Ti ni..
nak masuk rumah pon bagi la salam dulu sebelum masuk..
ni tak diundang tetiba masuk kelam kabut ni ade ape.
dah macam kena kejar dengan harimau dah ni..
tau la lame tak jumpe..tapi takkan la nak bagi salam pon susah bebono Cik Ti..

Apa??nak ajak aku sembang pulak dah ke..
takde mase la aku nak layan spesis macam kau ni ha..
kalau kau nak, pi smbang gan Cik Li .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cik Ti; Tikus
Cik Li: Lipas

haha..damn it..tetiba malam semalam tengah aku syok layan Avatar The Last Airbender (cartoon) 
tetiba tikus masuk bilik aku..
hey..hilang mood aku nak layan  cartoon tu..
then, aku cepat cepat tutup semua lubang supaya tikus tu tak lari ke bilik lain..
bukan ape..nanti habis semua benda dia gigit..+ taik merata-rata..

tengok la kau tikus..esok aku pasang perangkap..




3 comments:

  1. @puteraduyong:
    mesti la tak..lebih baik bela hamster daripada bela tikus

    ReplyDelete
  2. boikot cik ti dgn cik li!!
    hahahah!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...