Tuesday, May 17, 2011

Hantu Bonceng-lakonan Zizan Raja Lawak(hero) dan Juliana Evan(hantu) [trailer]


hmmm...sape nak tengok Zizan Raja Lawak dengan Juliana Evans
ni ha..dalam filem terbaru arahan Ahmad Idham 
HANTU BONCENG
yang bengenre seram komedi..
mesti gempak la..
dah la Zizan jadi hero dalam filem ni
Juliana Evans pulak jadi hantu gan bohsia dalam filem ni

lagi satu sebab filem ni akan meletup...tu pon kalau best la kan
-->akan ditayangkan pada hari raya iaitu sama tarikh dengan Malaysia merdeka
fuhh..mesti penuh la wayang time ni..

Sinopsis..ermm..den pon tak tau lagi
dah google dah..tapi tak jumpa lagi...
lagipon trailer ni pon baru keluar semalam..
so kira macam pisang goreng panas la kan


apa-apa pon..
tunggu je la filem ni keluar nanti..

4 comments:

  1. ini salah satu filem malaysia yang aku rasa takde kualiti. tak habis2 hantu, bohsia, motor, komedi. boooosan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...