Saturday, April 2, 2011

Oh...demam Akademi Fantasia dah mula..=D

pasti berjaya di Akademi Fantasiaaaaaaa...
eyh..ye ker..
tak semua keluar dari Akademi Fantasia (AF) berjaya kat dunia realiti..bukannya dunia fantasi mereka dalam af
tapi...sekarang demam af dah mula..
dah boleh la beli tisu banyak-banyak...nanti nanges(bila pesrta keluar)..takdelah banjir..hehe


for this last af..
aku rasa aura yang lama dah hilang akan kembali la..
dengan pengacara baru..AZNIL


tempat belajar baru..JUSCO AU2(khalayak ramai)
sure la..last af ni meletup

agak-agak nya sapa lah juara AF9 ni
laki ke pompuan
kalau tengok dari AF1-AF8
mostly laki
kecuali Mila dengan Stacy je pompuan


apa-apa pon...
kita tunggu je..dan jangan lupa undi..haha=p

assalamualaikum

4 comments:

  1. haha.dh lama x tengok af nie
    last tengok af3.pastu dh x knl dh spe org af.hekk >.<

    ReplyDelete
  2. http://jenamax-truestory.blogspot.com/p/helah-jutawan-internet.html

    ReplyDelete
  3. syairah: mostly ramai org stop kan af3...sebab masa tu ada mawi..

    apiz: haha..kalau buat maharaja af..agak-agaknya saper menag tah...kumpul smua juara..bukan finalis=D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...