Friday, April 29, 2011

Aku nak kahwin kat Thailand esok...sesiapa pon tak boleh halang aku!!!

ye...aku nak kahwin kat thailand esok
family aku dah kasi....
ni keputusan aku...aku dah fikir masak-masak dah..
aku rela..
sesiapa pon takleh halang
tak kisah la korang nak cakap apa pon
aku nak ikut macam mana Aidil Zafuan dan Rita Rudaini

ala..kalau orang nak kata pon sekejap je..
satu dua bulan..dah habis dah cerita..
ni muktanad
aku boleh jimat duet...takyah belanja banyak-banyak

opsss
nanti kejap..sapa pasanganyya..
haha..
sebenarnya pasangan aku ialah....Ipod Nano 6th Generatio baru aku..baca ni
haha..
tapi ni betul la...
esok aku nak gi thailand..
tapi bukan kahwin la..
cuma holiday je...huhu

lepas ni ..tak dapat la aku nak post setiap hari bila dah holiday kan...
k..bye-bye..assalamualaikum

2 comments:

  1. waaa... asyikkk... bawak balik gajah thailenn satu lori ekk.. ehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...