Monday, December 5, 2011

I'll Be Back=D

Assalamualaikum..peeps..


first of all...sorry sangat-sangat about this blog yang dah tak update lame gile. berhabuk, karat. Dah macam sarang labah-labah dah blog ni, ni kalau tinggal lagi lame ni mau jadi sarang tikus
actually...since dari bulan 6 aku last update blog ni.  actually time ni dah start masuk kolej.
And mase kat kolej tu bukannye taknak update blog..cuma internet susah dapat dan for sure tu bukanlah alasan paling tepat sebab sebenarnya aku tak ade idea yang banyak. Idea tu memang la ada, tapi tak best untuk jadikan entry yang masyuk and orang suka baca.

tapi seriusly, susah gila bagi aku untuk tulis semua benda tu. Susah dia sebijik macam korang nak bagi tahu sejarah India kat kawan-kawan korang tanpa membuatkan diorang rase bosan gila dan tak mengantuk. Bukan je takat taknak kasi dierong bosan tapi kalau boleh nak kasi diorang interest dengan sejarah tu apa. Susah gile kan??? Silap-silap, korang pon rase bosan nak bagitau kawan korang tu.
Tapi cuba korang imagine, if korang boleh bagi tau something pasal sejarah India dengan cara tertentu dan ramai orang tertarik. Mesti rase puas hati gila kan??Umpama korang berdakwah pasal isu agama, tetapi orang di sekeliling rase tertarik gila. Susah kan nak buat camni??Tapi impossible is nothing.=D

dan most of the bloggers membuat keputusan untuk menarik pembaca menggunakan 3 cara. Cara pertama, letak muka awek comel/laki handsome.Cara kedua, Talk dirty. Post something yang berkaitan dengan seks, dengan benda-benda lucah sebab sex is always sells. Dan cara ketiga adalah dengan post up something funny. Well, aku suka cara pertama and ketiga dan kadang-kdang aku main cambur je semua benda and banyak merapu. Everyblogger ada strategi diorang sendiri to caught the readers.

kalau korang perasan lah kan. banyak gila comment pasal blog ni yang lame sangat tak update. Thanks alot kat korang walaupun aku tak update blog, still ade orang yang datang jenguk blog ni. It's ok to me, tak update pon berpuloh gak orang masuk sehari( bangga jap). and a lot of thing yang aku baru belajar sejak aku masuk kolej. and paling aku tak suka sekali ialah bila nak tulis post ni, otak pon dah tak macam dulu. kalau dulu boleh je tulis entry laju gile, tapi banyak gila karat..

i'll be back (bukannya lagu 2PM)

ok. untuk cuti sebulan ni, insyaAllah aku akan try kembali active berblogging. and next entry will be REULT CONTEST BEST HEADER EVER!!!and thanks to all participant that still tunggu walaupun tarikh tutup contest ni dah lame tutup


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...